UMOWA
na czas nieokreślony / określony ..................
o świadczenie usług dostępu
do sieci Internet:
Nr
..........................................................................
Zawarta w dniu .........-..........- ……… r. w
Dąbrowie Górniczej pomiędzy:
„ARDOS”-
Zawadzki Arkadiusz,
ul. Majewskiego
80, 42-530 Dąbrowa Górnicza
tel./fax: (0-32) 268 90 36, tel. kom.: +48 604 332
445
GG: 133 40 18, www.ardos.pl
Nr rachunku: PKO
BP: 28 1020 2498 0000 8102 0235 1054
Zwanym
dalej
Usługodawcą a:
Panem / Panią / Nazwa firmy
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
Adres: ..........................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
Adres instalacji:
...........................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
tel.:.
.............................................................................Pesel/NIP..................................................
.....................................................................................................................................................
Legitymujący się dowodem osobistym:
........................................... , zwany dalej Usługobiorcą .
Treść umowy:
§1
1. Umowa zostaje zawarta na
czas nieokreślony / określony................................
2. Przedmiotem Umowy jest
świadczenie usług dostępu do sieci Internet przez Usługodawcę na rzecz
Usługobiorcy, w zamian za wnoszone przez niego ustalonej opłaty w umowie.
§2
1.Usługobiorca
zobowiązuje się zapłacić na rzecz Usługodawcy Opłatę Abonamentową w wysokości
............... zł (słownie: .......................................................................
złotych brutto) miesięcznie, na zasadach i w terminie określonym w umowie.
§3
1.Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług internetowych
polegających na :
- Zbudowanie i konserwacji sieci;
- Zamontowanie u abonenta karty sieciowej i konfigurację komputera umożliwiającą korzystanie z w/w sieci;
- Dostarczanie Internetu od nadajnika/serwera/switcha Usługodawcy do odbiornika Usługobiorcy.
§4
1.W zamian za dostęp do sieci Internet Usługobiorca jest
zobowiązany do uiszczania na konto
wskazane przez Usługodawcę, lub
bezpośrednio w siedzibie firmy, miesięcznej opłaty abonamentowej.
2. Ceny mogą zostać zmienione:
- nie więcej, niż wskaźnik inflacji ogłaszany przez GUS;
- w wyniku zmian przepisów podatkowych;
-
w wyniku znaczącego zwiększenia ceny przez dostawcę Internetu do
siedziby Zleceniodawcy.
Usługobiorca
ma możliwość wypowiedzenia umowy bez jakichkolwiek konsekwencji (Usługodawcy
nie przysługuje roszczenie
odszkodowawcze, a także zwrot ulgi wcześniej przyznanej przez Usługodawcę dla
Usługobiorcy)
w przypadku zmiany treści umowy czy cen usług przez Usługodawcę, Usługodawca
zaś ma obowiązek o poinformowaniu o wprowadzonych nowych treściach do umowy
Usługobiorcy.
Natomiast Usługobiorca nie pozyskuje prawa do wypowiedzenia umowy, gdy
wprowadzone nowe treści w umowie przez Usługodawcę wynikają bezpośrednio ze
zmiany przepisów prawa, usunięcia niedozwolonych postanowień umownych.
3.Okresem rozliczeniowym jest jeden miesiąc kalendarzowy.
Opłata jest pobierana za miesiąc z dołu.
W przypadku nie opłacenia abonamentu przez 30 dni od miesiąca, którego dotyczy, Usługodawca może zablokować dostęp do świadczonych usług z dwudniowym uprzedzeniem telefonicznym.
4.Numer konta Usługodawcy na który można wpłacać opłatę miesięczną za
usługę świadczoną przez Usługodawcę podany jest w Umowie.
5.Każdej ze stron przysługuje możliwość rozwiązania umowy na czas nieokreślony w trybie natychmiastowym. Poinformowanie Usługodawcy o chęci wypowiedzenia umowy musi mieć formę pisemną.
6. Jeżeli usługa świadczona na podstawie Umowy nie obejmuje pełnego
miesiąca kalendarzowego wówczas opłatę abonamentową ustala się w wysokości
1/30-ej abonamentu za każdy dzień świadczenia usługi.
§5
1. Usługodawca zastrzega sobie
prawo odmowy zawarcia umowy o świadczenie usługi dostępu do sieci Internet, w
przypadku gdy: nie istnieją warunki techniczne umożliwiające zaistnienie tej
usługi dla danego przyszłego Usługobiorcy.
2. Usługodawca ma czas do 7 dni od zgłoszenia przez
przyszłego Usługobiorcę chęci zawarcia
poniższej umowy na sprawdzenie czy istnieją warunki techniczne do przekazu
Internetowi danemu przyszłemu Usługobiorcy.
3. Sprawdzenie powyższych warunków technicznych przez
Usługodawcę jest nieodpłatne.
§6
Usługobiorca jest zobowiązany do
umożliwienia Usługodawcy sprawdzenie stanu technicznego urządzeń potrzebnych do
odbioru Internetu zamieszczonych w lokalu usługobiorcy zarówno w sytuacji
zgłoszenia przez Usługobiorcę braku dostępu do sieci Internet, a także w każdej
innej sytuacji.
§7
1. Sprzęt do odbioru Internetu zakupiony u Usługodawcy i zainstalowany
u Usługobiorcy, jest własnością Usługobiorcy i nie ma możliwości zwrotu sprzętu
po zrezygnowaniu z usług Usługodawcy przez Usługobiorcę.
2. Usługobiorca podpisując umowę akceptuje, że problemy odbioru
Internetu wynikłe z powodu:
- złych warunków atmosferycznych;
- powstania na linii nadajnik-odbiornik nowej przeszkody np.: wykop,
wybudowany nowy dom itp;
- zmiany miejsca zamieszkania;
-powstania w naszej okolicy innych nadajników, które będą zakłócały
przekaz Internetu;
nie będą stanowiły powodu do reklamacji urządzeń odbiorczych, będących
własnością abonenta, ani nie będą stanowić podstawy do roszczeń finansowych za
brak dostępu do Internetu.
3. Usługobiorca
jest uprawniony do składania reklamacji związanej z wadliwym
funkcjonowaniem sprzętu, wynikającym z fabrycznych wad, w ramach gwarancji tego
sprzętu
4. Każda zmiana karty sieciowej musi być zgłoszona u Usługodawcy w celu
autoryzacji i rejestracji adresu MAC. Nie zgłoszenie powyższej wymiany przez
Usługobiorcę, nie stanowi prawa do roszczenia o odszkodowanie za brak dostępu
do sieci Internet.
5. Wszelkie reklamacje, nieprawidłowości, problemy z działaniem sieci
można zgłaszać telefonicznie pod numerem tel. (0-32) 268 90 36, tel. kom.: +48
604 332 445
GG: 133 40 18 w godzinach od 10:00 do 18:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Uwzględnione reklamacje i bonifikaty, będą rozliczane w fakturze za miesiąc
następujący po miesiącu, w którym została uznana zasadność zgłoszonej
reklamacji. Zgłoszone awarie i inne
nieprawidłowości funkcjonowania Sieci ARDOS.PL będą usuwane ciągu 48 godzin od
chwili zgłoszenia (dotyczy dni roboczych).
§8
1.Usługodawca może zawiesić na pisemny wniosek Usługobiorcy świadczenie usługi,
ale tylko w przypadku gdzie zawieszenie usługi będzie dłuższe niż 1 miesiąc
kalendarzowy.
2. Za zawieszenie usługi, ani za odnowienie usługi Usługodawca nie
pobiera dodatkowych opłat.
3. Usługodawca na zawieszenie lub ponowne odnowienie usługi na życzenie
Usługobiorcy wyrażone w formie pisemnej ma czas 48h od momentu zgłoszenia.
§10
1.
Cennik usług dostępu do sieci Internet świadczonych przez Usługodawcę stanowi
integralną część Umowy.
2.Klient podpisując umowę oświadcza, że otrzymał i
zapoznał się z treścią Umowy, Regulaminem świadczenia usług internetowych i
Cennikiem i przyjmuje go do wiadomości i stosowania oraz akceptuje jej treść.
4.Abonament upoważnia Usługodawcę do wystawiania
faktur VAT bez podpisu odbiorcy faktur.
§11
Wszelkie zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej
pod rygorem nieważności.
§12
1. Usługobiorca akceptuje zakaz przenoszenia praw i obowiązków
wynikających z niniejszej umowy na osobę trzecią bez
uprzedniego uzyskania zgody Usługodawcy, wyrażonej w formie pisemnej
pod rygorem nieważności.
§13
Usługobiorca przyjmuje do
wiadomości iż pełna odpowiedzialność za następstwa związane z korzystaniem
przez niego z
sieci Internet przypada tylko i
wyłącznie na Usługobiorcę, natomiast Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności
za szkody, jakie Usługobiorca wyrządził sobie oraz innym
użytkownikom w związku z korzystaniem z sieci Internet
§14
1.Próba nielegalnego wejścia przez danego Usługobiorcę do zasobów
systemów informatycznych będących w posiadaniu innych użytkowników sieci
Internet lub Usługodawcy stanowi powód do odłączenia dostępu do Internetu
Danemu Usługobiorcy.
2.Usługobiorca korzystając z Internetu i w konsekwencji naruszając
dobra osobiste innych osób swoim działaniem wymusza na Usługodawcy odłączenia
dostępu do Internetu Danemu Usługobiorcy.
3.Wysyłanie za pomocą poczty elektronicznej wiadomości reklamowych do
osób, które nie wyraziły na to zgody (SPAM) również stanowi powód do odłączenia
dostępu do Internetu Danemu Usługobiorcy.
§15
§16
Wszelkie wcześniejsze umowy i ustalenia ustne tracą
ważność po podpisaniu tej umowy.
W kwestiach nieuregulowanych niniejszą Umową mają
zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i przepisów.
§17
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach po jednym dla każdej ze Stron.
§18
Usługodawca rozpoczyna
świadczenie usługi w ciągu 21 dni od dnia zawarcia umowy.
§19
Integralną część umowy
stanowią załączniki:
1) Regulamin świadczenia usług internetowych
2) Cennik świadczenia usług
Regulamin świadczenia usług
internetowych określa:
1) zakres świadczonych usług ,
określenie jakie elementy składają się na opłatę miesięczna do której opłaty
zobowiązał się Usługobiorca
2) dane dotyczące jakości usług
wykonywanych przez Usługodawcę
3) zakres obsługi serwisowej
4) zakres odpowiedzialności z
tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, wysokość odszkodowania,
oraz zasady i termin jego wypłaty
5) zasady, tryb i termin
składania oraz rozpatrywania reklamacji
6) informację o polubownym
sposobie rozwiązywaniu sporu
7) sposób uzyskania informacji
o aktualnym Cenniku oraz kosztach usług serwisowych
8) sposób i termin rozwiązania
umowy
§20
Tryb
i warunki dokonywania zmian umowy oraz warunki jej przedłużenia:
Usługobiorca nie zawiadomiwszy
Usługodawcy o braku zamiaru korzystania z danej usługi świadczonej przez
Usługodawcę 30 dni przed upływem
okresu, na który została zawarta umowa zgadza się na przedłużenie umowy i
zmianę umowy z umowy na czas określony na umowę na czas nieokreślony
Usługodawca
jest zobowiązany prawnie do powiadomienia abonenta na piśmie o treści każdej
proponowanej zmiany warunków
umowy,
w szczególności, jeśli dotyczą one kwestii:
1)
strony umowy, w tym nazwę (firmę), adres i siedzibę dostawcy usług;
2)
rodzaj świadczonych usług;
3)
termin oczekiwania na przyłączenie do sieci lub termin rozpoczęcia świadczenia
usług;
4)
okres, na jaki została zawarta umowa;
5)
pakiet taryfowy, jeżeli na świadczone usługi obowiązują różne pakiety taryfowe;
6)
sposób składania zamówień na pakiety taryfowe oraz dodatkowe opcje usługi;
7)
okres rozliczeniowy;
8)
tryb i warunki dokonywania zmian umowy oraz warunki jej przedłużenia;
9)
zakres świadczonych publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, ze
wskazaniem
elementów składających się na opłatę abonamentową;
10)
dane dotyczące jakości usług;
11)
zakres obsługi serwisowej;
12)
sposób i termin rozwiązania umowy;
13)
zakres odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania
umowy,
wysokość odszkodowania oraz zasady i terminy jego wypłaty;
14)
zasady, tryb i terminy składania oraz rozpatrywania reklamacji;
15)
informację o polubownych sposobach rozwiązywania sporów;
16)
sposób uzyskania informacji o aktualnym cenniku usług oraz kosztach usług
Serwisowych
Usługodawca
dodatkowo zobowiązany jest do
umieszczenia w publicznej wiadomości treści proponowanej zmiany warunków
w czasie nie krótszym niż jeden okres rozliczeniowy przed wprowadzeniem tych
zmian w życie. Usługodawca zobowiązany jest do powiadomienia Usługobiorcy o
prawie do rozwiązania umowy z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia, ze
skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego, o ile w terminie 14 dni od daty
otrzymania zawiadomienia o zmianach złożył oświadczenie o braku zgody i
doręczył lub przesłał Usługodawcy. Usługobiorcy nie przysługuje prawo
odstąpienia od dokonywanej zmiany warunków umowy, jeśli Usługodawca, za zgodą
Usługodawcy rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy
.
Usługobiorca (Klient) Usługodawca
(Operator)
………..........................................
...........................................................
(czytelny podpis)
(czytelny podpis
i pieczęć firmowa)